7 Augusti

Det är den 7 Augusti alla redan och klockan är precis slagen 9. Sitter och tuggar på en macka och försöker väcka min lilla hjärna med massa gos musik. Äntligen är det fredag och äntligen är det min lediga helg, på typ hundra veckor. Men den blev inte så himla ledig så himla länge, för jobban kallar idag återigen. Dock bara ynka 4 timmar, så jag kan nog stå ut med det hihih. Efter en dag på subban med SJ (tåget) blir det lunch med mammi. Jag ska vara gull och bjuda den lilla sparven på lunch, hon får dock bestämma ställe för det tycker jag är oerhört beslutsångestframkallande.
Kvällens planer trodde jag skulle bli som alla andra, utgång, men vi får se vi får se :)

Igår blev det en tripp bort till min lilla älskade Els efter en heldag på subban. Kolla in deras nya fina lägenhet på Liljeholmen. AWESOME.
Nu vill jag med flytta till mitt egna, fixa med massa inredning och gos. Men de planerna känns aningen långt bort just nu ! Men man ska då aldrig säga aldrig, eller hur ? Anyway, efter att ha suttit och tjatat i x-antal timmar fick jag snällt dra mig hem på hojen. Hahah tror nog att jag körde lite fel, men men kom ju hem iallafall.

Jisses, imorgon är det Mlis "maskerads" fest på Centrum och jag har fortfarande inget att ta på mig ? Yrke, yrke, yrke, yrke ? Help.
Får kolla med Pallet och Klyvan vad de ska hitta på, kanske kan sno en och annan ide från dem.
Nej, nej. Nu måste jag verkligen fixa mig, jobban kallar.
Pusss pusss ♥



v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0