PartyPeople

Hon den där Ivana sätter lite krydda på mitt liv, awesome, indeed <3
Sitter och fixar mig lite inför kvällens partyplaner. Det blir en sväng bort mot Centrum, för att tränga oss på studenterna lite (a) hihi. Varför ska inte vi får vara med och leka säg ?
Phuf.
Vi får se vart planerna tar oss först, det vet man aldrig. Men någonstanns kommer vi ju alltid (:
Morgon dagen kommer nog bli lite tung med uppstigning vid klockan 9, men men man lever ju bara en gång säger de ju (:
Imorgon blir det att leka med mina söta barn, Sessan och Pling wiiiiie (: Massa mys, lite old the gang träff, bara Buset som saknas. Nej nu måste jag nog sluta skriva, partyt väntar hihihi.
Pusss på er gullon ♥

Knock you down

We were never meant to be, baby we just happened so please don't mess up the trick.

And I never thought I'd fall for you as hard as I did, cause boy you came around and you knocked me down.

Sometimes love comes around and it knocks you down, just get back up.

So you gotta take the good with the bad, the happy and the sad or will you bring the better future then i had in the past. Cause I don't want to make the same mistakes i did.

I'll admit it, i was scared to answer loves call beacuse I don't wanna fall back on my face again.

But if it hits, better make it worth the fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0