091217

Jisses i min lilla låda. Här har då tiden rullat på. Helt sinnes måste jag säga :)
Saknade min gamla blogg så jag tänkte, why not, skriva några rader och hålla er uppdaterade om mitt så himla knasiga liv.
 
För er som inte har kollat allmenackan(stavning?) haha så är det endast 7 dagar kvar till julafton. Hur awesome är inte det då :)
Gårdagen blev det först subban för att koka ihop lite mackor med the bosses, vilket gick oerhört segt ? Längsta 2 1/2 timmarna i mitt liv tror jag. Sedan bar det av hem för att fixa och trixa lite innan moder teresa kom och hämtade upp mig och Pallet. Vidare blev det till a6an för att finna lite paket. Men det gick då inget vidare. Hahha. Har fortfarnade bara köpt typ 4 stycken. Bra jobbat som alltid. Men varför bryta på traditionen lixom ?
Later blev det hem för att kojsa ner i soffan och kolla på tv. Man kan ju bara inte missa Paradise :) Hahha neird, I know :) När jag sedan var klar för bedden fick jag lite "manligt besök" hahah som min mamma så fint kallade det :) J kom på ett litet nattestopp, ett mysigt sådant :) Massa mys indeed, han är en liten gosebjörn den dära stollen. När klockan slog mycket skjutsade jag hem den lille. Eller hem och hem, dit han skulle iallafall.
Hela 3 timmars sovande tror jag det blev i natta. Men inte klagar jag för det, nu väntar det bara 6 1/2 timmars jobb. HoHoHo, grattis till mig. Tack och lov att det är jul snart :)

I helgen händer det då grejer, utgång fredag, lördag, söndag :) Gott jag kommer må på måndag. Hahaha. UNDERBART <3
Kan knappt bli bättre asså :)

En uppdatering kan ni nog vänta er till helgen, för jag tror det kommer bli en bäst sådan :) hihi
Ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0