091218

What´s up dudes ?
Här händer det då inte mest i min lilla lya. Sis är här, som alltid, och alltid lika gos är det :) Hon har snedamp och hoppar runt i mina tofflor medans jag sitter och jäser i soffan med musiken dunkandes i öronen. Vilken awesome morgon asså :) Våra grannar måste vara nöjda haha.

Imorse bar det av bort till Karnells för att äntligen hämta mitt skal, tjoohooo :) Så nu är min pärla en riktig pärla. Ni ska få se, ni ska få se :)
Annars är dagen ganska lugn, ska träna lite, träffa Buset förhoppningsvis och sedan tror jag allt att det ska bli utgång :) wiihoo, vilken underbar friday :)

Gårdagen var ganska så seg måste jag säga:
- Fix och trix på morgonen
- Staden för lite shopping
- Subban hela dagen lång. Jag och sis hade kul iallafall. Kul att Karnellgubben kom och frågade om vi slog ihjäl varandra ? Bra som jag är så lyssnade jag inte och svarade ja och fortsatte att skratta. Hahah pinsamt. Inte skulle jag väl slå min lilla syster haha (a).
- Sedan bar det av hem till tv soffan för lite bonde söker fru och självklart Paradise :)
- Sedan zzzzzzzz

Nu ska jag baka en liten paj, så see you later :)
PusssPusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0