091219

God Morgon alla mina sötingar. . .
Hoppas allt är bra ? Här är det ganska tröttert. Men bara piggna till för snart är det dags för Subban.

Gårdagen:
Blev jätte bra faktiskt :) Det började med lite förfest hemma hos Emil. Där befann sig alla tete pojkarna. Hihi awesome. Alltid lika gos.
Sedan bar det av in till staden. Lite centrum, mycket dans, oerhört ont i fötterna. Tacka inte gudarna för klackar haha.
Vid 1 snaret så tyckte jag det var nog med ont i fötterna så jag och tuttan varndrade hem i den lilla kylan. Enbart -14 grader, inte kallt alls nej ? Sedan slängde jag mig i bedden direkt. Helt underbart <3

Nej nu måste jag dra mig mot tillfixningen. För soon blir det gasen bort till Buset för att lämna av lite stuff. Awesome dude.
Ikväll taggar vi återigen utgång, haha bara lördag och söndagen kvar. Underbar måndag det kommer bli :D

PussPusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0