091222

God morgon pärlor.
Usch och fy vad jag är trött. Jag vill bara kojsa ner mig i den varma sägen igen. Men icke, för snart kallar Subban och då måste jag vara på g. Efter jobban blir det till att ränna ner på staden för att fixa de sista klappar, haha eller dem första kanske jag ska säga ? Detta kommer bli jobbigt mina vänner. Köer, trängsel och massa irreterande människor som står på en i princip.
Och så håller ni er borta från Subban, annars blir jag ju lack. Hihi

Kul med att Rupar ALDRIG kan räkna våra löner. - 5 timmar, underbart. Schysst nu innan jul med ? Wa Fan. Orka säga till, för dem pengarna får jag ju ändå inte denna månaden ? Blääääää.
Sämst asså. Sådant här kan jag ju dampa sönder på. Inte okej, inte okej alls. Och verkligen inte då jag har väntat på dessa timmar 2 månader nu. Fick dem inte förra heller ?

Neeej nu kommer sis, dags för breakfust :)
Mums med tomtegröt :)
PussPusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0