091223

Hallå alla mina vänner
OjOjOj kolla in datumet. Nu börjar det sakta men säkert smyga sig fram mot Christmas :) Hur mys är inte det då ? Snön ligger som ett smäck på gatan, hur bäst är inte det då ? Mums säger jag bara. Dock säger jag inte mums till att jag var tvugen och byta tid idag till 10-17.30 istället för lunchen. Julklappar ? ? ? Men men det får lösa sig helt enkelt. Har ju ett par stycken kvar som sagt. Men annars vore det ju inte jul, om jag inte springer och panikar dagen innan.
Som sagt så blir det subban hela dagen lång, stängning med Malgotfis :) Awesome. Bara vi är därifrån snabbt som bara den så blir det kalas. Då blir det till att ränna ner på staden :)

Gårdagen som gick:
- Jobban
- Staden
- Tuttis avsked. Usch jag börjar nästan bli van med det här med avsked nu. Inte okej, inte okej alls ? Kul med att jag typ är största tönten och kännde en liten tår när jag hörde Sessans röst på skypen :( Dock kunde jag inte stanna och prata med henne p.g.a äckliga subban. Blir så lack så lack. Förutom tårar så bjöds det på massa god mat, skratt och titt på våran surprise movie :) Den var ruskigt bra måste jag säga :) Sedan blev det jobbigt igen när vi skulle vandra hem i snökaoset. Men det gick ju det med. Inget avsked från mig dock, det väntar vi med tills Tuttan ska åka. Trotts allt 4 dagar kvar. Buhu <3

Nej usch nu blev jag blödig igen så det är dags att sluta.
Pusss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0