Firning av det nya året

Ja där har ni ett av mina nyårslöften, antingen innan eller efter nyyår så lovar jag att ni kommer ha en dunder uppdatering här på min lilla bloggis.
Så nu vet ni det :) Så ni slipper trycka er in och kolla höhö.

Jag är otroligt lycklig idag för det har snöat sönder här hela dagen och det är helt vitt utanför mitt fönster. Så nu finns det chans att det är vitt på julafton. Kan det bli bättre ? Och kan det bli bättre att jag får fira in juldagen med min alldeles egna LondonBaby :) Det ni. Kan inte bli bättre :)

See you soon, förhoppningsvis tidigare :)
Pusspåsöton <3


Kommentarer
Postat av: Kiwi

Hjärtat! Jag längtar sååå till vi ses! Vi har så mycket att ta igen <3

2009-12-20 @ 02:04:32
URL: http://anavi.blogg.se/
Postat av: Angie

Oooh jag vet gumman, jag längtar så jag spricker snart. Det kommer bli sååå bääääst :D hhihi. JA verkligen HUR mycket som helst <3

2009-12-20 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0