No update

For to long, I know. Men nu är det bara 4 dagar kvar på alla 3 veckors he****e på subban. På fredag kommer bossarna hem, tack och lov för det. Nog har det vart lovely att dem har vart borta men att jobba varje dag, hela dagarna har bara blivit för mycket.
Men har iallafall klarat av en hel del sedan sist, vissa grejer har väl vart roligare än de andra. Har vart några tuffa dagar, men livet är ju bara sådant. Tänker på dig, dag in och dag ut. Och hoppas på det bästa <3
På söndag så belönar jag mig med att åka till Göteborg. Det kommer bli awesome, och jag längtar som bara den. Dock kommer väl dagen bara försvinna bort, bara för att man vill att den ska komma nu nu nu.

Oh ja, idag är det ju den 1 december med. Endast 23 dagar kvar tills julafton. Dock har jag inte hunnit inskaffa mig en endaste julklapp. Men man hinner väl det veckan innan ? Ute i sista stund, oh ja :)

Nej, nu är det time to go. Desperata hemmafruarna väntar mig inom 8 minuter. Och det får jag då inte missa. Ska dra på mig klackarna och slå dem i taket så jag kan använda dem vid nästa utgång. När det blir ? Busets födelsedag iallfall :) Och på lördag är det ju Bad Santa Festen 8-Glas, undra om man ska kika förbi måntro ? Well well well, vi får la se.
Gotta run ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0