1 Februari

Bara för att Ramsin ska få sitt inlägg så ska jag dra ett kort, och då menar jag k o r t ! (:

Helgen kan sumeras med :

Fredag :
- Skola
- Träning
- Relaxen med de bästa <3 det vart bland det bästa på länge måtte jag säga !
- Vidare till Sis för förtagg
- Vidare till Anderas ? Förlåt, men aa tror allt det vart så !
- Centrum
Kan bara säga att kvällen började hur bra som helst, men tack vare glädjedödaren B r ä n n v i n s p e c i a l  så slutade kvällen som den alltid gör med det i kroppen ?
Jaja, man får stå sitt kast när man gör så mycket dumma grejer som moi gjorde. Det värsta, värsta, värsta är ju också att alla får berätta vad som har hänt och eftersom jag inte har en susning av vad de pratar om så kan jag ju inte direkt säga emot ?
Usch, skämasmestistan.se ?
Måste bara säga att jag har världens bästaste flickor, tackförkvällen<3

Lördagen :
- Vidrig vidrig dag på jobbet, och ja jag mådde som jag förtjänade. Mmm inte kul, men men thats life ?
- Hem för att sova
Inte roligaste dagen i mitt liv, men allt kan ju inte vara kul jämt säg !

Nu ska jag gitta, har det så bra !
Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0