12 Februari

Heeejsan min älskbollar !
Hoppas allt är på sin plats och allt sånt. Det är ju inte lite sjukt att det redan är Torsdag ? Vart försvinner alla dagarna ? Kul att det återstår 1 dag på lovet och jag har inte kommit någonstanns med mitt pluggande, vilket är ett panik område snart ? Typ 10 sidigt jätte arbete, och här sitter jag. Som alltid (: Men men får köra ruset nu, ska bara fixa ett litet inlägg så ni har något att läsa ;D

Tisdagen den 10 Februari
Började med tidig uppgång hos min kära Elspäls, blev en mys frulle med henne och lilla rara Alice. Sedan blev det massa fix och vidare till bilen för en fäääärd till Göteborg. Resan gick galet fort och snart var vi på stan och irrade. Blir inte alltid lätt när man kommer från annat håll ;D Men med Elsas orienteringskunskaper så var vi framme vid Nordstan på nolltid ! Vi sprang mellan alla dess affärer och snart hade jag händerna fulla tsss. Det blev ett par skor, 2 tröjor, 2 rosetthårsaker, ett par jeans, oj har redan glömt vad jag handlade. Men tror det vart det hela, eller ? Aja, fanns massor av mys saker iallafall. Blev också ett besök på Pizza Hut, världens smaskigaste Pizza, även ett fika stopp på Fröken Olsons ? Hahha jaa nått sånt hette det (:
( bilder på kläderna kommer snart, har inte orkat fixa det ännu )
V ä r l d e n s   b ä s t a s t e   d a g   p å   l ä n g e   i a l l a f a l l   ♥   A l w a y s   w i t h   y o u   d a r l o .
Sen blev det raka vägen hem för att åka till jobban en snabbis och vidare hem till en film och sängen !


" Sötaste Tuggumit "

" Sötaste Elsa med sååklart, även hennes alla hjärtans dag present till sin prins "

Onsdagen den 11 Februari
Otroligt tidig uppstigning denna dag också, nu däremot för att anlända i Stockholm. Efter x-antals timmars körning och letandes efter Pappis maskin så blev det en runda på stan. Balklänning vart ett måste, och tro det eller ej vem hittade sin klänning :D Suuupergooooos asså, ska bara göra några få ändringar sen är den helt kalas. RosaRosaRosa blev det iallafall, och kort som jag ville hihihi * Det känns ju bara för bäst nu när den är fixad, piling får vi vänta lite med. Kan ju inte ta väldans lång tid så....
Sen blev det ytterligare shopping på stan, ett par jeansleggins, en tröja och lite trosor (: Kunde inte blivit bättre shopping dag asså.
Sen för att Pappi skulle få lite kul blev det ett stopp på Solvalla ? Jaaa alla har ju inte samma intressen som tur är. Det tråkiga är bara att jag missade min och Malgots utgång :/ Men vi får ta igen det soooooooon bajbi.

Nu bara måste jag skriva på mitt Samhällsarbete, annars blire inte kul. Ikväll blir det gos med mitt Bus också ♥
Pusspusspusss ♥


When it's good, then it's good
It's so good 'till it goes bad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0