20 Februari

Heeejsan Hallon!
Happyhappy i hallonbusken för idag är det Torsdag, vilket innebär att det är Fredag imon. Men en helt okej sådan tycker jag allt. På kvällen taggas det ju PattyPatty med min kära ElliPling, hoppas vi stöter på Mallan, Sessan & Buset också ;D Det tror jag nog allt vi gör ! Planerna kunde väl vart lite mer noggranna men får nog ta och slå min käraste en pling snart så vi får styra upp allt....Men det får bli efter workout, för snart taggas det träning finally. Fy vad jag hatar när man inte kan träna. Det är inte helt okej asså. Men men nu är en veckas jobb klart och nu blir det inte mer förrens nästa vecka :)
Nu känns det att allt börjar närma sig också, massa planer med bal och student. Man bara ryser ju, wiiie kommer blir SÅ gos tror jag. Dessa dagar kan nog inget förstöra, hihhii * Ska kolla i vecka med om jag finner en skärdarre som kan fixa lite på min dress också, så den kan bli perfekt. Får ta det efter nästa vecka, när alla tråkiga prov och inlämningar är klara.

Dagen har vart ganska lam, började med skola. Dock bara 2 lektioner sen rusning till Subban. Mötte upp sis för lite shopping på stan. Köpte mig lite underkläder, ja bubblan det är ganska roligt med det asså. Eller kanske bara berodde på sällskapet ♥ Fick bli lite smink och sminkgrejor också, fin fint med rosaögonskugga :) Hoppas dock på att hinna en jätte snabbis imon till stan för en ny outfit till kvällen :D Men får bli ett kanske.
Lovade min kära Kiwi att lägga upp en bild på balkläningen ikväll med, ska göra mitt bästa tsssss. Lovar dock inget, måste plugga sööönder egentligen. Men det vet man ju hur det kommer bli med det, något annat kanske, vad som ? (:

Neej nu rackarns så måste jag gitta, vill ju inte missa träningen :D
Pussspåer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0