21 Februari

Heej Hearts.
Står det bra till ? För galet skönt att vara ledig idag, det vart ju ett tag sen :) Dagen ska spenderas såhär:
- Handboll, med mitt Bus ♥
- Dinner hos Fami, lite late födelsedagsfirning. Exakt på månaden med andra ord.
- PluggPluggPluggg ( Urrrk, kul liv en lördag ? ) Men men måste man så måste man.
- Sen ska här göras något, vet dock inte vad ännu ? Tssss


Anyhow, gårdagen vart ju så himla kalas som den kunde :) Efter många jobbbiga pass så for jag bort till Torpa för att byta ut min kära mor mot töserna :) Eftersom jag vart nyduschad och mjukisklädd blev det först lite fix innan massa tagg :) Sen blev det en galen bilfärd bort till Centrum för en stämpel hämtning och vidare till Amooor för lite shots. Ja, vad ska man säga ? Utspädda vatten drinkar, men de slinker ner rätt bra ändå. Sen vidare för en perfekt utgång på Centan. Det vart längesen en utgång var så kalas :) Sjukt bra people och musik, så jag ska inte klaga. Efter det så taggade jag och Buset donken som alltid. Efter det blev det en snabb hemfärd till min säng !
Under kvällens lopp sprangs det även på lite folks. En liten Tutti tittade förbi, goooos :) Även en lite fuller Patric, goo killen det där :D

Neej nu måste jag nog fixa lite innan det är dags för bilfärd till Id-Huset. Kan väl inte gå i gårdagens smink och hår direkt tss ;D
Pussspärbollar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0