23 Februari

Heejsan Smulor..
Hur irreterad kan man få bli ? Helt otroligt att få sitta i kö på kundservices i mer än 1 timme ? Hej och välkommen, din kötid räknas till max 20 min. I min lilla låda, så man kan ljuga. Slapptask vad sur jag är.
Få se turen i oturen, måste ju skaffa mig en ny mobil nu äntligen. Men klart som korvspa att dessa kundispersoner ska få förstöra....Nu så ska förhoppningsvis en LG KU990 Baby pink bli min vän inom de närmsta dagarna. Aha men det är ju kul med att de har stäng på kundservicen nu och jag får lägga på. IDOTI det här. Ni kan ju förvänta er ett väldans aggro mail från mig, suckpåernollor.
Jaja, slipper ju pluggandet för en stund iallafall.

Kom och tänka på att det är 2 år exakt på pricken idag som vi flyttade in på Kålgården (: Massa mys måste jag säga. Och väldans sjukt att tiden kan gå så fort ? Känns som det vart i går vi va och kikade på våran så när inpå klara bostad (: hihihi *

Det finns många minnes rika dagar i Februari, och alla har några år på nacken (: Vissa goda andra ja, goda är de väl men ändå. Förträäääng.....
Dagen idag har vart ganska gos, med enbart en lektion. Och då blev det massa sittandes och panikandes vid datorn ? Men nu är det ju inskickat och klart det där otroligt gosiga arbetet !
Nu återstår bara en opposition, ett historia arbete, ett religionsprov och ett Mku arbete kvar på veckans checklista (Y). Inte lite skönt med studenten där nej (:

Gårdagen:
- Biltittning på Holmgrens, snart så är min pärla hemma (:
- Sedan tog jag och skrutt Audin oss en liten tripp till Elspäslk och Mullsjö. Blev invigning av Nyhemshallen och en massa spänande Innebandy. Även lite kändis tittning blev det också, Stefan Liv vart och knöt bandet ;D Det ni !
Efter en lååååång bikö och massvis med felkörning så blev det ett stopp hemma. Blev våfflor som massa skratt till något udda tv-program.
-Sen bestod mesta dels tiden till att plugga ( lite kul konversation med min Kiwiboll hanns också med ) Lite väl mycket knas innan läggdags haha ;D
Mr.B ?

Neej nu måste jag lugna ner mina nerver, dumma pucko idioter på tele2. Jaa blää....
Napoleon väntar, gotta run !
Pussspearls ♥





v

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha!!



förövrigt så är den mobilen en riiiktigt läckerbit ;)

2009-02-23 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0