9 Februari

Heeej Hallon (:
Fyfyfy vilket bra lov detta kommer att bli. Helt super exalterad, dock så kommer ju denna veckan bara att försvinna bara därför.
Måste skynda mig lite för om cirkus 2 timmar så går tåget till Mullsjö och min bästis ♥ För imorgon bär det av till Göteborg, awiiiiie. Måste ju hinna packa med, vet dock inte vad jag ska stoppa ner i den där väskan. Får väl finula lite på den karamellen *
Dagen idag har hitlills vart kalas. Började med en lite brunch dejt med min käraste syster, och efter det vidare upp till en Tutti. Måste erkänna att vi allt jobbade på bra med vårat Project, börjar nästan kännas som om vi är på väg framåt asså (: Bara mysmysmys.

                          ( Snacka om goaste bilden, Tutten (: )
                                                                              
Veckans planer då mina käraste

- Idag MulletMullet, hoppas jag inte hoppar på fel tåg bara ( inte min starkaste sida det där )
- Tomorrow Götet för hela slanten
- Onsdag (troligtvis) Stockholm
- Torsdag äre lekdejt med BeccaBus rus (:
- Fredag massa utgång med min Elsapälska
Dududududududud, längtar massor. Kommer bli en bra vecka, måste ju dock förstöra den med pluggis. Men det kommer det kommer !



Hoj oj, vad klockan tickar måste kila ruset (:
Pussspussspusspåer ♥

Kommentarer
Postat av: Tutti

hahahahaha, vaaar kommer den bilden ifrån? :P

2009-02-09 @ 17:30:47
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: angelica

Hahah från elsi, gosigast <3

2009-02-09 @ 18:01:02
URL: http://adidia.blogg.se/
Postat av: bamse ramse

hahahahahahahaha söt bild :)

2009-02-10 @ 18:23:37
Postat av: angelica

Hihi jaaa erkänn ? Wiiiie

2009-02-10 @ 19:51:48
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0