Onsdag

Sikken förbannad dag det har vart. Dödast i stan.se ! Kan inte alla bara sluta äta på jobbet ? Jo tack iallafall varanan onsdag och lördag. Please. Jaja nu är det värsta över iallafall, bara några timmars plugg på kvällskvisten också. Kunde det inte blivit bättre ? Religion och Hinduism står på schemat, mums !
Klart som korvspa att jag glömde alla mina samhällspapper i skolan, alla sammanfattningar och hela Thors arbete ? Hur f**k ska de gå imorgon då ? Nej men klart jag åker tillbaka för att hämta dem, och då har alla snälla människor på piss skolan ED låst och gått hem ? Vad är det jag hör lixom ? De brukar ju banne mig inte stänga förrens 5 ? Men oh jo. Jaja, får väl gå kalas imon då med andra ord (: Sorry peaps.

Neej nu måste jag trycka in Hinduismen i hjärnen, och boken i ögonen.
Pussssöt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0