Torsdag

Neej nu blev jag hänglepp bara för det. Nu får ni orka med ett tråk inlägg. Blir ju kanske inte bättre av att sitta och titta på tjockisar i "Du är vad du äter" samtidigt som jag vräker i mig godis. Neej från och med nästa vecka så blire balbantnig, nu ska här ske grejer. Ni ska bara få se. . . . . .

Neeej vad jag är SUR nu, nu måste jag dampa loss lite inna John kommer. Kan ju inte vara bitch.se när han plingar på dörren ?
Nej nu ska jag inte sitta här och få er på dåligt humör också, det kanske inte är jätte schysst. Men imorgon så blir det massa PattyPatty, ska dränka mina sorger. Bra eller hur ? Usch !

G a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a d   I d i o t i   D e t   H ä r  .
Blää Blää Blää


Fick mig en liten depp låt av lilla Ramsin också, bra är den iallafall :) Hade helt glömt bort James Morrison !
Se där ja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0