8 Februari

Heej Smulbollar !
Hoppas allt är finan ? Då vart det söndag igen, men nu är det okej med söndag eftersom en veckas lov står utanför dörren. Kan nog inte bli bättre tror jag *
Sen är det ju bara 3 veckor tills det är praktik, och då blire en till veckas lov for moi (: Bästbästbäst !

Eftersom jag inte är något bra på det här med att blogga längre så får ni en lång uppdatering nu (;

Torsdagen den 5 Februari
Börjades väldans tidigit, men det vart okej eftersom Stockholm med klassen stod på schemat. Blev en sånär jätte lång bussresa med alla tete:arna på tidig morgon. Men efter ett litet stopp i Älvsjö så befann vi oss i Stockholm och på möbelmässan. Den vart väl inte jätte gos direkt, men tiden gick efter allt springande fram och tillbaka mellan alla dess salar. Lite inspiration fick man ju allt, se där Ullis vi kan om vi vill * Sen så tyckte vi att det räckte med tråkheter så jag, Elsa, Pervo och Kiwi begav oss till stan för massa shopping !
Inga vidare gick det ju med min klänning dock, men det får fixas. Fann iallafall en rosettutsmyckning, en kjol och en boddy. Helt fine faktiskt (: Elsälsk hade ju den lilla turen med sig och fann sin dreamy, väldans söt måtte jag säga *smack..*
Sen blev det massa rännande innan vi begav oss till bussen återigen, men denna gången för att komma till Jötet. Hade då gärna stannat kvar några dagar, månader ja till och med åååår. Men nu vart det ju inte så, men resan hem roade sig jag, Ticcen, Jolle och Kim med massa historier. Det ni, det fick tiden att gå himlas mycket snabbare (:
Väl hemma så blev det sleepover med Els och massa skratt och Mamma Mia tittande <3

Fredagen den 6 Februari
Vi tyckte vi hade vart nog i skolan i veckan så det fick bli en heldag hemma hos moi för min och Els del. Massa film och massa mat. Vi gör det vi är bäääst på, och du du är en av de bästa<3
Sen äntligen vart bilen klar så vi gasade oss upp till Stensholm, där jag lämnade min plutt i utebyte mot min kära mor. Sen blev det träning för hela slanten och vidare hem för att invänta lilla Ticcen. Kvällen vart iallafall väldans gos, med många chokande besked b.la haha ! Hoj oj vad man kan få reda på mycket......Ja det blev ett besök på stan med lite Classmates och sen vidare till ett besök på Donken och vidare för massa spionering. Haha aa vi kan om vi vill, klart som spenat att man alltid skämmer ut sig. Denna gången inte så farligt ;D Sen blev det mest talkitalki hos moi, kvällen vart bra som vanligt <3

Lördagen den 7 Februari
Nu orkar jag typ inte skriva så det får bli en snabbis
- JobbJobbJobb
- Family middag
- MariaMariaMariaaaaaah
- Vanessas place med Malgot, Sis, Joakim & Christian. Sen kom även Lindabollen( too cute den där flickan (: )
SOOOOOOVA !










"Ingen vill fajtas med Madde, se upp ;D"

Today Today
- Haft världens mys dag med Mammi och Sis, massa massa GuitarHero. Jag och Pallet är ju bäst ( aa man kan ju låtsas iallafall ) ;D
Och nu, nu sitter jag här med tandisen i högsta hugg och musik på högsta vollen. Klar för bädden, CHECK ;D
Pusssdarlos ♥

Påtisdagblirdetgöteborgförhelaslantenmedälsk,
såluckyluckylucky ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

haha vilken skön sista bild på malgot :D ! I´m so lucky lucky typ. hah !

2009-02-09 @ 22:24:22
URL: http://klyver.blogg.se/
Postat av: angelica

Hihi aa lätt livets bild, dock lär hon ju döda mig när hon ser den :D haahhahaha

2009-02-10 @ 19:51:17
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0