4 Februari

Heej sötnötar !
Hoppas allt är finan ? Här är det fabolus (: Har verkligen bestämt mig för att bara strunta i allt just nu ! Så livet kan knappt vara bättre. Jag behövde ett riktigt stopp och nu är det verkligen över och alla dystra dagar för ett tag framöver också. Nästan lite sådär tur i oturen ;D Så jag får väl tacka diiiiiiiiiig ! Hahah !

Dessutom så bär det av till The Big City imorgon, och jag bara längtar så jag nästan döör här hemma ! Det det kommer bli bäääääst helt enkelt. Kan inte bli nått annat än med alla TeTe:are <3 GOS !
Massa massa shopping kommer ju inte göra dagen värre heller, me Els och hela staden :D Hoppas verkligen på att finna mig en klänning, det skulle ju vara pricken över i:et !
Får helt enkelt bli en kalas uppdatering på fredag !

Nu måste jag gitta, klockan är kvart över nio och stereon spelar på högsta medans muffinsen är i ugnen tssss (:
Ciao Bella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0