12Januari

Snacka om damp.se

Tänkte mig världens sovmorgon idag, men icke !  Vid 7 ringer idioternasidiot bygggubbar på porttelefonen eftersom de inte har fått koden ? Asså vad tänkte man med ?
P A N I K . . .

Aja helgen som gått :

Fredag : 
- Skolan
- Träning
- Hem/äta/fixa
Sen vidare hem till Joakim & Ivana för en liten förfest. Galet rolig sådan, med massa TP. Vi mot de allmänbildade pojkarna, och det gick ju som det gick ? Haha vi vart ganska sämst, men vem vet vad drottningen hette som gjorde det typ då ?
Hahah kul vart det iallafall & det blev en hel del roliga svar både från det ena och det andra hållet ;D Sen bar det av ner till stan & Centrum of course. På vägen mötte vi massa gosiga teknik killar som bara stod och hängde ! Blev lite tjatter sen vidare till Centan.
Kvällens minnen aningen suddiga men gosiga typ ? Jag hade en kalas kväll som slutade gott i min säng !

     

Lördag Lördag :
- Slapp dag framför tv:n
Innan Tutti kom till mig för lite Projektarbete/Film/Projektarbete. Alla tyckte nog vi vart helt knas när vi sprang omkring på Juneporten med kameran i högsta hugg (: Men det vart lite gos, dock svinkallt !
Sen bar det av hem till mig för att prata massa gamla minnen, massa gamla Te1a. Verkligen livets klass (:
Sen for hon hem, och jag ? Skulle sova men det gick ju ingen vidare eftersom vissa personer har lite beslutsångest ;D Så massa One Tree Hill avsnitt senare slockande jag omedvetet opps, sorry !

Söndag :
- Tvtittande
- Firning av Fredrik, Grattis sötboll !
- Bio,bio,bio med mammi & sis. Blev Austrailia, helt bra film faktiskt. Kändes nästan inte att den vart 3 timmar lång, dock så fick man ju frispelet på pansisarna jämte ? Hallå, hur kan man vara såååå klantig ? Aaah tanten tappade iallafall ute halva godispåsen på golvet, kanske vart för att hon inte fick nån luft igenom sina ihoptäppta luftrör ? Hahah
- Sen vart det natti natti för min del (:

Neej nu ska jag äta frulle så jag slipper stressa sönder ?
Pussspussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0