2 Januari

Heeej Smulor

Jaha då vart det 2009 ? Undra vad året kommer att leda mer än Bal och Student (: Vilket är livet förresten , mihiih *
Jaja, det har ju bara gått 2 dagar men om jag ska vara ärlig kunde de startat bättre !

Gårdagen vart gos iallafall, på dagen blev det mest filmtittande med mammi & sis men sen kom en bästaste Iwikiwi och hämtade upp moi (:
Blev en tripp hem till Casa de Joakim för en rundtur i det nya huset, mycket gull. Sen blev det stopp efter stopp på varje mack i Jönköping och nej jag skojar inte (: I jakt på en vaniljsås och lite digestivekexs, och ca 1 timma senare mumsade vi på Kiwis goda efterfest till en film ? Kommer inte ens ihåg vad den hette men kan säga att bilfärden med Kiwi vart lika actionfyld som den filmen hahah (:
Sen drog vi oss bort från boysen ner till källaren för lite B&B, livets glass. Dock väldans mäktig !
Sen kilade vi upp och kollade det sista på filmen innan en racefärd hem ;D
Puss på kvällen <3

Nyår vart det ju med :
Kvällen eller eftermiddagen började med middag hemma hos Tutti med Mallan , Sessan & Pling. Massa god mat och massa mys och många skratt senare begav sig alla åt sitt håll.
Tolvslaget firades med den bästa, med skål och kik på raketer :) Sedan begav jag mig till gatan mittemot där Tutti, Sessan och Elspälsk alla befann sig med massa folk, festen vart la inte den bästa men folket vart gos iallafall . Kanske bara en liten stund efter satt vi i bilen på väg hem.
Dagens eller rättare sagt årets ,som inte ens knappt hade börjat, hände i bilen , kan dock inte säga mer än oväntade saker hände haha !
Så sätt så började året kalas vilket jag trodde, sen skulle jag hämta upp en sis borta på Cigarren vilket slutade med trassel.
Blääääääää........
Gjort är gjort och kommer aldrig mer igen !


 






<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3

Neej nu måste jag kila , tagga lite för ikväll då det blir en utgång med Ticcen (:
PussPussss ♥

Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

haahahahhaa, jag veeeet årets händelse ;) & jag skrattar fortfarande lika mycket åt det! jag nästan längtar tills skolan börjar igen ! <333

2009-01-03 @ 01:15:56
Postat av: Angelica

Hahha skoja INTE , livet :D

Jag med , men bara nästan <3

2009-01-04 @ 14:37:40
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0