4 Januari

Heej Söton

Måste tiden gå så fort, jag vill inte börja skolan . Blä
Jaja nu vart det söndag och det känns faktiskt, alla söndagar är lika tråk. Helgen som gått har vart kalas iallafall.

Freaky Friday :
Dagen började med en sväng ner till Stationen för att hämta upp en liten Nicoline (: Sen blev det massa prat och för fest hos moi :)

( fartblinda små rackare det där )

Och sen en snabbis förbi Donken för en liten kvällsmåltid, och där joinade även en Becca & en Julia oss. Mycket trevligt tycker jag allt hihih *
Sen förbi Centrum för att hämta en stämpel (: För många Tequila shottar och dansande senare vart vi på väg till Torpa för efterfest men det slutade med en sleepover hemma hos mig insted.
Jaaa, va ska man säga ...
Kvällen ( morgonen rättare sagt ) vart ju fartfylld och överraskande iallafall ? Efter massa frågor och talki talki och allt annat så avslutades kvällen vid ca 06.30 !
Knas kväll <3

I realize nothings broken

You're still a part of everything I do

You're on my heart just like a tattoo
Just like a tatoo, I will always have you !

Lördagen:
Började med att skjutsa Tjuckis, sen förbi Willys för lite gottígotti. Sen bar det hem till sängen igen för lite filmtittande (: Sen blev det middag hemma hos sis, även lite förferre innan vi bar oss av till Malgot för ännu mer förferre. Därifrån tog taxin oss till Torpa och Elins lya. Massa flickor och massa mys :)
Sen bar det av hem för en film och sovande.

Och nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag missar träningen (:
Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0