8 Januari

Heej pluttar !
Bla bla bla, har inget och säga vart bara tvungen och göra något eftersom det suger att sitta i skolan. Kul första dagen i skolan ? Mhm . . . . .
Nu vill jag banne mig ha lov igen, bara 4 veckor kvar (: hihih *


Yesterday:
Så vart det en lång sovmorgon sedan stressa upp för att kirra allt. Storstädning på sisådär 2 timmar, jag hatar att städa. Urk !
Sen blev det en sväng med mammi och kolla in bilen, sen fors det vidare till en Becca. Lite kik på balklänningar, blev en köping för Bec medans jag bara panikar vidare. Kommer aldrig finna en känner jag * But but Gbg i slutet av månaden wiiie.....
Sen blev det isåkning hem till Buset för lite talki talki och sen vidare till Vip för godis och sen hem till moi för Oth maraton
(:
Väldans lyckad kväll måtte jag säga <3

Neeej nu måste jag kila in jag hamnar i trubbel !
Ciao





Massa känslor som bara återkommer som man inte kan ändra på ?
Allting är bara knas och jag förstår ingenting.
Ska det vara såhär eller vad är det du vill ?
Make up your mind </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0