Söndag

ÄNTLIGEN !
Oh, jag har inte längtat såhär på länge nu. Men idag är det äntligen S Ö N D A G ;D Oooooh idag kommer min älskade mysis hem, och om det blir övernattning <3
Nu ska timmarna bara rulla på något till, mihihih *

Dock så blir jag lite galen på mina underbara chefer, ni får banne mig inte ? Vad ska jag göra utan min Malgot, våra kära onsdagar ? Jag bara VÄGRAR jobba med dem, usch va ledsen i ögat jag blir ! Nejjj banne mig inte okey.....Detta ska redas ut på direkten.

Nu måste jag springa iväg, får skriva en annan dag ;D
Pussss ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

sötnos, du borde uppdatera lite mer tycker jag :) Det är så kul att läsa ! <3

2009-01-26 @ 21:45:39
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snart ska jag bli bättre, har lite bloggtorka ;D HAHAHA <33333

2009-01-27 @ 10:19:17
URL: http://adidia.blogg.se/
Postat av: bamse ramse

uppdateeera din blogg! ;)

2009-01-30 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0