13 Juli

Hejsan smulor.
Japp, japp jag vet. Det vart hundra år sedan jag satt här. Men har inte riktigt kännt för det bara. Men nu ska jag ge det ett ärligt försök till. Jag vet inte ens vart jag ska börja, det har hänt så sjukt mycket på sistonde. Men det bästa av allt vart ju utan tvekan studenten 2009. Dagen blev det bästa någonsin, tur vart väl det eftersom att kvällen slutade som den gjorde. Men wa ska man göra ? Nu är det iallafall glömt och förlåtet så att säga.

Haha ja, halva sommaren har ju redan nu passerat. Och jag kan väl inte påstå att den har vart så där super bra än så länge. Men i fredags bestämde jag mig för att ta tag i mina tyglar och börja leva igen. Mötte upp min kära kiwi på atollen för att ta en ride to Banarp och till Joakim (: Väl i råslätt ? hahah ja, så hämtade Joakim och hans friend upp oss. Vi fick nog av bussåkandet tss. Väl ute i Banarp befann sig en massa pojks. Partandet vart redan igång och vi ville ju inte vara sämre så ölspelet fick bli våran räddning ? Ah herregud, inte svära inte dricka med högern och plocka bort den alldeles för söta gubben var inte det lättaste, nej det blev en hel del straffrundor. Killarna tyckte inte heller om vårat musikval men vem gillar inte Dollan ? Det gör iallafall vi haha. Det blev också lite aukustiskt spelande, dock inte från mig. Nej tack du, den genen lämnade jag i magen hos mammi. Men alla andra kunde ju iallfall :) 
Efter en kalas förferre begav vi oss inte till staden och till Sliver. Ja det är ju tur att man börjar bli igenkänd där, för det är verkligen bästa stället med bäst musik. Och det är mitt och kiwis ställe så det passade ju sig alldeles utmärkt där♥ Efter en massa dansande och sjungande skulle vi bege oss ? Ja vet inte men det slutade iallfall på det gyllene m.et (som det ska göra). Då vakterna nästan fick släpa ut oss vart det dags att bege sig hemåt. Ja det fick bli en fyllekörning på biken. Med kiwi i bakhåll, hon fick springa bakom haha. Nej nej nej. Ja kvällen vart iallafall hur bäst som helst. Alltidmeddigsötnos så glad att vi är tillbaka hihih ♥



Lördagen beståd av att stå på jobban och förtjäna sitt så att säga. Men det gick ju bra det med. Dock blev ju kvällen en riktig sleepy dag med hemmamys och movie. Kollade på center stage turn it up riktigt riktigt bra tyckte jag. Men jag är ju också ett dansfan hhihihi.

Söndagen beståd av att åka till måmå och kolla massa massa gamla pics, hur mys som helst. Memories indeed, och saknad också ♥ Sedan blev det träning för hela slanten. Stötte på lilla CarroBarro där, stackars liten. Men nu är hon till hundra procent tillbaka iallafall. Himla gos (: Det får en ju att sakna skolan lite nästan, tanken på att man inte kommer vara omringad av en massa goa människor igen på det sättet. Uppskatta skolan mera önskar jag att jag hade gjort, trodde då inte på det som folket sa. Men nu har jag verkligen förstått.

Idag har jag inte rört på mig mycket asså. Har mest suttit vid datorn och ugglat. Svenska vädret ? Javisst. Men men, började fortsätta med Buset paket också. Det tar ju sin lilla tid, men resultatet kommer bli kalas tror jag. Utan att försäga mig så ska jag inte avslöja för mycket, men jag behövde lite old information från old konversationer iallafall och då vart jag ju tvungen att gå igenom andra peoples också. Vilket kanske inte vart det smartaste men oerhört gos. Att så mycket minnen kan finnas i lite ord och bilder. Ja det måste jag säga det är sjukt. Men livet är som livet ska vara antar jag ? Dock tycker jag det är en smula tråk att det har blivit som det har men vad ska man göra ? Shit happens.  
Jag ska nog i forstättningen hålla mig till Busets mappar, japp det är nog bäst.


På torsdag åker mina små päron och då blir det party for 2 weeks. Inte helt fel asså ? Men klart jag kommer sakna min lilla mammi som kommer och vakar över mig så jag inte sover bort halva dagen eller sitter och ugglar för mycket vid datorn hihih ♥ Nae det får bli dagens sista ord. Hahah rörigt det blev, det gillar jag då inte. Men men. Nu är adidia tillbaka :)
Ciao



v


Kommentarer
Postat av: Ellen

Malin är ledig i helgen så då tycker jag att du vi kör en kväll på krogen då jag får en chans att bli lika full som ni var sist! :) Haha Ha det fint gumman!

2009-07-14 @ 15:38:35
URL: http://ellenossowicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0