15 Juli

Halli Hallå I Hallonbusken.
Hoppas allt är bra med er ? Här är det brabrabra. Sitter och tittar på Ellen DeGeneres Show, det är verkligen ett namn som inte går att uttala. Haha försök med den du. 
Inväntar också på att min lilla Kiwiplutt ska vakna till liv så vi kan springa på stan och shoppa (: Himla gos tycker jag * Framåt kvällen blir det en lekdejt med Pling, kanske fika och sedan movie på kvällskvisten. Harry Potter och halvblodsprinsen (right ?) Japp, ni hörde så rätt så. Haha kanske inte är mina favorit filmer direkt men bättre är det ju än att sitta hemma och uggla. Ska också försöka hinna med en löprunda innan dagen är slut.




Ja så måste jag ju erkänna en sak med, lilla smarta jag, klantig som jag är kunde ju inte vänta med att fixa mitt hår så igår köpte jag mig en slingfärg. Och vad trodde jag själv ? Att det skulle bli bra ? Haha tji fick jag, ser ut som håret brinner. Så inom de närmsta dagarna så får det blir jag och kepsen. Tänkte försöka mig på en chansning till, kanske senare sen eller imorgon för så här kan jag bara mig inte se ut. Haha ja herregud. Men gjort är gjort, så nu får jag ju stå för mina snedsteg.

Gotta run, byebye bajbys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0