17 Juli

Heelllu my dears.
Jag är bara så himla glad just nu. Känner mig på toppen av berget eller nått haha. Imorgon bär det av med mitt Bus och Carrögrus till Borgholm för att gå på konsert och partaja hemma hos deras Sara. Hur bra kan det inte bli. Det dumma är bara att det är min bästaste birthday ♥ Men tänker att om jag firara  henne idag plus nästa vecka då det blir kalas plus när släkten kommer så har jag då gett igen lite iallafall (a). Hihi jag tror hon klara sig utan sin tokiga syster yster. Dessutom så ska jag till Amandie på frissan och fixa mitt brandsläkande hår till amazing. Kommer bli bäst helt klart, ja det kan ju verkligen inte bli värre iallafalll ;D Då kanske jag äntligen kan ta av mig min keps som jag har bott i de senaste dagarna höhö.
Får kila förbi min pärla på jobban sen innan jag möter upp Buset för en staden runda. Vilket lär bli (Y).

Nej nu kallnar min frullis måste kila (: Kommer kanske en late uppdate senare idag (:
Puws




Sikka tider
Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0