22 Juli

Hellu my dears.
Jag lovade ju att jag skulle dra dagarna som har gått. Och eftersom jag har nada att göra så har jag ju inget att skylla på. Så här kommer den, kort och gott in i minsta detalj.
Fredagen:
Dagen spenderades mesta dels hemma med att göra lite så sysslor. Inte för himla kul men närmare kvällen börjades det med fix och trix. Medans familjen drog sig bort mot Piren inväntade jag min Iwi. Blev en himla kalas för fest med både dricka, tjatter, pix och massa skratt. När vi sedan kände oss redo för att dra oss bort mot staden. Planen var ju som vanlig Sliver, men vad hade hänt. Vart var allt folk, helt totally empty ? Ja där vart det ju bara och dra sig vidare. Men utbudet var ju inget vidare, men vi fann oss en liten plats för en lång talk med lite pojks. Inte helt fel det heller, men dansgolvet hade ju inte tackats nej till. Senare blev det donken för hela slanten, massa smask mat och massa knas. Ja, jag kan ju lova att det hände både det ena och det andra. Pommesen vart lite av kvällens höjdpunkt, och ledsen blev jag att jag inte fick det på kort. Men, hahaha aaa herregud. Finner inga ord, mer än att det vart bäst ♥
Later fick vi skjuts hem utav Oakim och Kimpa, så himla gull hihih *




Lördagen:
Ja dagen började med en alldeles för tidig uppgång, men fick ju skylla mig själv enbart. Och eftersom jag var dum nog och skippade packningen dagen före så fick jag slänga ner det mesta. Men fick ju med mig allt. Sedan bar det av 100 gånger fram och tillbaka till subban, det skulle sägas grattis, det skulle hämtas mat, det skulle lämnas dricka. Ja you name it. Men jag hann ju med allt, och väl hemma hos Buset blev det massa cdmaking. Vart ju tvugna och ha lite musik till bilen. Efter en liten stund kom lilla Carro och Fidde och plockade upp oss. 3 timmars galen bilfärd senare vart vi framme hos Sara på Öland. Där befann sig redan lite folk så vi fick en husatur själva. Där hade jag då virrat bort mig x-antal gånger om dagen om jag hade bott där haha. Himlans stort och massa rum till höger och vänster. Men mys vart det ju (:
Sedan vart det bara till att korka upp. Grillingen var redan på gång och drickan den bara rann ur handen. Ja, några timmar senare efter en massa allsång och skratt var vi på väg in till Borgholm. Jag och Fidde fick även för oss att vi skulle lifta lite, men efter ett tag tyckte vi att folk var hm ? Ah jag vet inte, men vi tog fram våra "pistoler" och sköt loss lite. Hahhahahahahahhhaha.
Men till slut kom äntligen bussen, tack och lov, och Borgholm var bara minuten iväg. Väl framme i Borgholm var vi redo att äga Harrys. Och det gjorde vi verkligen så att säga. Hände en massa sjuka saker hela kvällen, men det som sker i Borgholm stannar i Borhgolm så att säga. Vi fick iallafall se Anders Estetcha ? Ah han killen som var med i något sångtävlingsprogram ? Han sjöng en och annan sång, kanske inte de bästa låtarna men de dög himla bra för tillfället (: Allt för sent tog bussen oss tillbaka till Sara för en liten försökning till "sovning" haha, det gick ju inte bäst but but det kunde man leva med (: Kattbombning, snarkande i kör och storm var några av höjdpunkterna som bjöds på under natta timmen.




 
Söndagen:
Vaknade alla lite halv sletna och drog sig ner mot köket för lite frukost. Timmarna hade redan rullat på så det var dags att börja dra sig hemåt. Men först blev det ett stopp på gyllen m.et, som alltid. Mätta, belåtna och fulla i skratt började resan hemåt.
Väl hemma blev det lite tårtkalas för min pärla och sen blev det till att sova sönder mitt liv (:

Måndagen:
Även denna dag började enligt mig alldeles för tidigt, men Stockholm stod ju på schemat och då vart det så mycket lättare att stiga ur kojsan.
Väl nere i stora staden fick vi lite problem när det gällde att hitta vårat hotell. Men till slut hittade vi våran båt ankad vid hamnen. Slängde in väskorna och drog på oss Tivoliskorna. Grönalund var faktiskt himla kul, hade inte så himla mycket förhoppningar om det men det fanns en och annan karusell. Det vart bara att börja ställa sig i köerna. Häxkvasten, rocker J.et, Musen, Bergbanan med mera. Jag och bergbaner går verkligen hand i hand så det passade mig bäst. Efter lite uppvärmning och massa inspekterande av den nya bergbanan Insane blev det till att ställa sig i kön. Skakande drog vi oss uppför den lilla kön och snart vart det även våran tur. Jag förstår verkligen varför de har valt namnet Insane. För den var verkligen helt sinnes. Sjuktsjukt gos hihihi (: Himla bra kväll iallafall


Våra bunkbeds









Insane





Älskade, älskade sis

Tisdagen:
När klockan ringde vart jag faktiskt redo för att åka hem. Men jag var tydligen den enda. Skansen skulle ju visst också avklaras innan hemfärd. Ja det där med djur är ju inte riktigt min grej, om det inte är husdjur. Först kommer det en apa och hoppar rakt i huvudet på mig, han trodde nog att jag vart något mittstopp eller något. Aaah galde som en tupp gjorde jag, och alla verkligen illglodde ju. Så himla pinsamt hahah. Men helt okej. Ja sen kom vi ju till det där området som jag så mycket älskar, kräldjuren. Det blev till att stirra rakt ner i backen medan jag sprang rakt igenom avdelningen. Suckade ut och tog nya tag, så gick allt bra med alla söta djur tills vi skulle gå ut. Ah men vad har dem inte där då måntro om inte en klapp och kläm hörna eller vad det nu hette. Äckliga vidriga snuskiga djur, utplonas direkt tack.
Vidare blev det till skansens scen för att kolla in kvällens gäster. Kevin, Lili och Sussie blev det ett kik på innan det bär av hemåt.


Flickfavoriten Kevin

Sötnötar





Vi 3

Stockholm v


Så nu orkar jag inte skriva mera. Usch vad segt det vart. Hahah
Gotta run, ska kila iväg.
Pussspusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0