24 Juli

GodMorgon söton.
Ja eller morgon och morgon kanske är synd att säga. Har då redan vart ute på spjutet i cirka 4 timmar. Har redan hunnit med en massa stuff. Tur är väl det för om 50 minuter väntar ett 9 timmars pass på subban. Suck ! Men det är jag och Malgotisen idag, vilket gör det hela lite roligare.
Det har hänt en hel del sedan sist, får väl ta och dra allt lite kort innan jobban.

Onsdagen:
 Började ganska slapp med att bara hänga framför tv.n, hann med lite solning innan regnovädret var på väg in igen. Urk. Sedan blev min dag genast mycket bättre, först blev det en the gang återträff hemma hos Buset med massa våffelfixning. Haha ah ? Det gick ju kanske inte bäst, men mätta och belåtna blev vi iallafall. Massa mumms och massa gos att ses igen. Kändes som gamla goda tiderna igen v
Sedan fick jag lov att dra mig hemåt, utgång med min kiwiboll stod på schemat. Det blev lite fix innan skruttan kom och hämtade mig. Sedan blev det till att förfesta till det på Twin först. Lite vin, lite cider, massa korv och massa dålig musik senare var vi på väg bort mot Olearys, men först blev det en shot på gamla goda Centrum. Haha där befann sig hela 4 personer (typ?). Men vi fick ju en shot och en önskelåt så det vart det värt (: Sedan bar det av för att shaka lite på Ollan. Där vart det bättre musik men dock bara en massa små barn, usch och fy på er, stanna hemma nästa gång. Vi bestämde oss därför för att gå tillbaka till där allt började. Men eftersom vi hade gått igenom nästan alla stadens öppna krogar kunde vi ju inte bara skippa Velvet, haha japp ni hörde rätt. Det blev en snabbis in dit för att röra om i grytan hos alla oldisar ;D Himla bra music hade de iallafall (: Sedan blev det en sista dans på Twin innan vi drog oss hemåt.
BÄST v

Torsdagen:
Hela dagen i princip bestod av att springa i affärer. Först med sis för att shoppa upp lite av lönen som hade kommit in på kontot (: Sedan blev det fika med de bästa på Waynes. Sen vart det dags för att springa i affärer återigen, denna gången droppade vi av sis på subban för att springa och leta paket åt den lilla spareven (: Dock kan jag ju inte avslöja vad som inköptes med jag tror verkligen att hon blir glader imorgon (:
Sedan bar det av med shopping med morsi, a6 och massa andra affärer. Inte nog med det så blev det en a6 runda med mitt Bus för att leta paket till hennes lille broder. Blev också ett stopp på det gyllene m.et för att hälsa på min kiwi och se hur hon mådde dagen efter (:

Ikväll blir det till att fira Ticcen, som finally fyller 18 :D WieWieWie. . . .
Nej gotta run ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0