28 Juli

Hejsan mina nötbarn.
Jag har helt glömt bort att uppdatera om dagarna som har gått, sorry my bad. Jag har kanske inte haft mest för mig men timmarna har rullat på bra måste jag säga.
Jaja nu kommer helgen som har gått:
Fredagen:
Dagen började med en evighetsdag på Subban. Men jag och Malgot hade ös så det gick helt fine. Sedan mötte jag upp mitt Bus på vägen. NiccoTiccos födelsedagsfirande stod på schemat. Så det blev till att stressa sönder mitt liv och fixa det fort som bara den. Såg ut därefter gjorde man ju sen med, men men. Väl efter en galen cykeltur bort till Centrum och en himla massans krångel senare var vi äntligen på väg till Landet. Där blev vi uppplockade av Tutti som så snällt körde på oss och självaste födelsedagsbarnet. Ute hos Vicc där förfesten hade börjat befann sig en massa flicks. Så det vart bara  att korka upp (:
Runda och goa om fötterna åkte vi in till Mc för flickorna ville ha sig lite food, lilla Lollo fick sig lite av borde det ena och det andra ;D haha söt tjej det där *
Sedan bar det av in till staden för att fortsätta festen på Amor. För att sedan dra sig bort mot Centrum. Väl inne på Amor blev det en och annan shot och ett och annat sjungande för den söta nyfyllda. Efter klockan 12 blev det bortgång till Centrum. På vägen stötte vi på lite "förhinder" eller vad man ska kalla det, men det löste sig alldeles utmärkt haha.Väl inne på Centrum blev det en kväll med en hel del överaskningar, och massa dansade och massa kärt återseende. Och till slut, efter typ 2 timmar fick vi också Niccos önskningslåt ? Hallå hur svårt kan det vara ? Usch gillar verkligen inte folket på Centrum, dryga puckon. Urk !!!
När det sedan stängde på barnstället blev det en tripp bort till Mc för att fylla på kistan för att orka med några timmar till på krogen. Vi mötte upp D.et och Knut och Co för att joina alla på Olearys. Väl där inne väntade en liten Fröding på mig. Blev ett kort snack sedan blev det dansgolvet till klockan halv 6, då benen inte riktigt orkade mera. Hahah. Planerna var efterfest borta på Torpa men den fick enbart bli för lilla Lollo. Istället drog sig jag och Nicco hem till mig för att invänta hennes första buss vid halv 7. Efter det blev det hela 4 timmars sömn innan jobban kallade igen.
v  v   v   v   v   v   v   v   v   v  



Lördagen:
Ja dagen gick ju som den gjorde på Subban och mådde gjorde jag som jag förtjänade. Dock trodde jag att jag skulle vara helt slut, men icke. Det gick himla fint det * Och efter en hektisk dag blev till att skynda sig hem och tända på grillen. Vid 7 snaret började damern trilla in och festen var återigen på gång. Efter massa mat, massa skratt och lite paketöppning tog taxin oss bort till Pallet för lite mera förfest. Där blev det ölspelet, synd att jag inte riktigt kom ihåg reglerna men vi hade roligt ändå. Och stackars lilla sis som fick dricka hela tiden, tsss. Sedan var planerna Olearys återigen, men efter gårdagens besök där vart jag inte mest sugen så det fick bli en tidig hemgång för mig vid halv 1 snaret. Stoppet på Max sedan hem till sängen.
Grattis återigen sis v

Söndagen:
Blev det en lite lagom sovmorgon sedan blev det mest att ligga på soffan tills släkten kom för att fira sis. Nu är allt firande över. Sedan blev det till att slänga sig återigen på soffan för att få fyrkantiga ögon p.g.a allt tvtittande. But hey, är det semester så är det.

Annars har dagarna bara gått åt till att gå på stan och a6 för att shoppa loss. Har äntligen fått mig ett par shorts, en stickad tröja, ett par skor, massa smycken och lite hårsaker (Y). Och jag som inte skulle shoppa, men men. Finns alltid rum för lite till.
Imorgon blir det till att träffa min söta Pling, för lite pattypatty och utgång. Får se vart det bär av, men gos blir det ju säkert utan tvekan iallafall v
Nej,nej gotta run.
Pusspusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0