31 Juli

Hejsan hearts.
Jaha då vart det sista dagen på hela Juli månad då med. Helt sinnes asså. Sitter och torkar livet medan jag väntar på att Plingan ska bli klar så vi kan ta oss en tripp upp till a6:an för some shopping. Usch jag börjar bli lite less på detta, och det är ju himla synd eftersom sommaren är min favorit tid ? Ja knas till tusen.

Kanske ska slänga in en liten update från veckan som har gått.
Onsdagen:
Började himla lugnt och skönt med min lilla sis, lite frulle, lite tv.tittande. Sen blev det himla uttråkande så det blev en snabb tripp upp till a6. Där uppe hände det inte mest så det blev hem igen för att fixa och trixa inför kvällensplaner. Vid halv 10 snaret blev det liljeholmen till Pling och hennes man. Där befann sig redan en massa gos folk så det blev en himla trevlig förfest. Sedan tog taxian oss in till staden. Planerna var oklara, så det slutade på Centrum ? Surprise, vet inte riktigt vad som sker med mig haha. Ja det var väl inte livat värre, men bra musik och bra peps så går allt bra. Blev lite häng med Tjucken och co innan det vart dags att packa ihop sina saker och go hem. Eftersom jag inte kände för att gå ensam släpade jag med mig min sispis, som fick så snällt övernatta hemma (: Slängde oss i sängen och tog en nattmacka sedan somnade det där lilla mongot så jag satt och kollade film alone. Men hey, däckade inte långt efter så det vart lugnt.
Gos och spendera lite tid med min Plingplutt också, det gör man ju inte varje dag v

Torsagen:
Började med en bruch på Waynes med Sis, Malgot och Klyvan. Efter att ha suttit där x-antal timmar blev det en kort staden runda. Känns inte som att gör något mer än att shoppa ? Hahah sad.
Well efter det bar det av hem för lite matlagning och inväntning på min lilla Ticcilicci. Himla gos och träffa den lilla sötan (: Det blev flera timmar av skrattande, pratande och fruktätning. När sedan flummets timmar hade gjort oss utmattade tog hon bussen hem och jag åkte för att ha en tjejkväll hemma hos Äjlin. Monopol stod på schemat, okej måste medge att det vart jätte gos till en början men mot slutet ville jag bara att Klyvan skulle få vinna. Och det gjorde hon ju till slut med (: hihih *
Himla bra dag måste jag säga v

Nej nu blir det till att hoppa i dagens outfit och leka med Plingan.
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0