10 Juni

HejHej Flugor.
Hoppas allt är kalas i höstvädret. Vad är det för problem med vädret asså, helt sinnes. Usch va angry jag blir. Men på fredag har de iallafall lovat fint väder, men hey det kommer ju aldrig ske. För SMHI har då banne mig aldirg haft ett rätt, och det är verkligen katastrof.
Sitter just nu och dunkar music på högsta volymen för att vakna till lite i skallepär. Hela familjen har begett sig till Skåne landet och lämnat mig helt lonely. Men jag har dock planer för hela dagen lång, ska snart ringa min lilla söta famå för en stadenrunda, sedan kallar den underbara jobban. Yeay amazing. Men sen får jag dra mig fort fort fort hem för att packa tältpinnarna, det är nämligen camping på g ikväll. Hela klassen ska dra oss bort till skolanstomt för en helkväll med massa knas hiihi *

Håller alla tummar jag kan till min bästaste bästaste i Skåne, hoppas verkligen att det går bra för dig pluttan v. Tvivlar jag dock inte på att det gör. Jag väntar på mitt telesamtal så jag får höra alla detaljer och allt :)

Gårdadgens kväll spenderades hemma hos mitt Bus, alltid lika mys måste jag säga. Gillar våra små talkitalkis hihihhi. Du är bra min älskling v

Nej nej nu är det nog dags att kila, famå väntar :)
Pussspussss ♥

2 Dagar, herregud 2 dagar. . . . . . .

Kommentarer
Postat av: Amanda

Angelica vännen nu får du börja komma igång med bloggandet igen! Jag saknar dig <33

2009-06-24 @ 22:52:51
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0