12 Mars

TorsdagTorsdagTorsdag !
Veckan har verkligen försvunnit, tycker jag inte om. För då är det snart skola igen ! Blä. Veckan har vart ganska lam, men otrligt skön :)
Igår vart ju dansföreställningen med Respons. Hur sjukt bra som helst, verkligen hur duktiga som helst töserna. Stor tumme upp till alla :)
Lite flashback från sommaren 07, saknar verkligen det. Världens bästaste sommarjobb :) Synd bara att man uppskattar allt alldelles för sent !



Nu är det även bestämmt , det blir bal x 2 för moi detta året :) Så nu måste allt fixas, gånger 2 med. Aaa eller nästan allt, klänningen får dock vara den samma. Sånt orkar jag inte krångla med igen. Men himla gos tror jag det blir. Så alla mina vänner och alla jag känner boka datumet den 26 Maj och 1 Juni då såklart :)
Snart blire en vandring runt pölen med mina kära syster och Äjlin. Sen efter det blir det ruset ner till stan för att hitta en skräddare i paniken som kan fixa det sista på kläningen. Sen är den klar med :) Bara shoes kvar, men bätter lycka i Gbg hoppas jag på :) För nu är det bara cirkus 2 veckor kvar. Då blire bye bye Jönköping och hej kära Götet :)

Det vart allt för moi :)
Måste fixa lite innan gittet !
Pusssss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Carrö

Tack så jättemycket för hjälpen !!! <3

2009-03-17 @ 18:50:30
URL: http://ohrstam.blogg.se/
Postat av: angelica

Det var så lite så, bara jätte kul och kolla <3 hoppas det gick lika bra och kolla på den lite så snea filmen haha ! :)

2009-03-17 @ 19:33:54
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0