13 Mars

Thank god it's friday !
Ja då vart det fredag igen, som brukar vara veckans höjdpunkt. Men idag är det vilken dag som helst. Kankse beror på mitt så kallade lov som jag har tagit mig höhö. Dock är det ju fredagen den 13 så passa er lite extra. Har även ett födelsedagsbarn idag, lilla, aa eller lilla Danijela fyller 19 idag så grattis till henne ;D

Kvällen ska spenderas med mina älskade NiccoTiccoLiné, bara för det vart alldelles för längesen vi sågs. Eller aa vi har ju precis vart och lunchat men men men. Medans Ticcen tog sig en lucnhbreak tog jag mig en från tv-tittandet i soffan och vi båda drog oss till Malmborgs :)
Massa goood mat och även lite fiika slank ner :) Haha ja, folk tyckte nog om att tjyvlyssna på alla våra intressanta samtal om alla dess liken.
Verkligen hur gos som helst iallafall ♥ Nu vill jag bara ha kväll så vi kan fortsätta med vårt samtal :)

Idag kommer även pappi hem, så kanske får bli en dinner med honom och mammi. Wellwellwell så får väl se vart tiden tar mig :)
Måste hinna ta mig en löparunda, fixa dansfilmen och plugga lite :) Men klockan är ju bara barnet, men kanske är lika bra att börja för Dalai Lama väntar på mig ;D
Ha en bra fredag, för det ska banne mig jag ha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0