19 Mars

H e e j   s m u l t r o n   ( :
Hoppas allt är bra i vårvädret. Ja eller nattmörkret rättare flingat.
Way to long sedans det förra inlägget, men allt är lite bussy bussy just nu !
Återblicks veckan som gått:
Måndag: Skolan, sen en crazy dag med den bästaste Elsan. Blev massa flum och Hockeyn sååklart. Skulle blivit massa mku med, men det vart ju inte på tal.
Tisdag: LedigLedig, inte ett strunt gjort. Mku vart ju inte på tal där heller, blev ett svettispass istället.
Onsdag: Bästaste dagen i skolan, woho. Snacka om livet när alla fick sina gossiga student mössor. Där taggades det järnet vill jag lova. Fel person med visselpipa, ja maybe ?
Men dagen var BÄST, so happy ;D Dock inte lite förjävligt att man ser ut som stadens truckförare ? Men esch !




Torsdag ( today ): Först skolan, as always. Världens segaste dag typ ? Alla vart på samma galna humör också, haha ja stört (: Folk trodde nog det vart något allvarligt fel på oss, ja eller på kiwi även kallad " Mongot herself " smack ♥
Efter schooli blev det en glassrunda med Elsi på balkongen. En lite sis joinade även :) Snacka om sommar känsla.se, nu vill jag bara ha värme mina vänner :)
Sen blev det lite shopping med morsi och sis innan vi drog oss bort till House of Pain. Ja, dock vart det ju inte jag denna gången heller. Men min söta sis, våghalsen herself, fick sig ett litet Love fast brännt :) Hur lyckat som helst ! Näst tycker jag det är min tur tuselagor, det är bara mig på tiden nu asså.
Right after blev det jobban för en liten lekdejt med söta Malgot och Linda. En galen runda till Max med alla dess tillbehör. Ni är bara för bra flicks♥
Och nu sitter jag här och sväller, kanske borde kojsa ner i mina ensamma säng och glo på film ? Hmf.....
YaYa imon äre fredag och den ska spenderas först på jobban sen med min älskade Busis ♥ Så de så ;D


( Dagens bild får gå till dagens bästis ♥ Sikken liten tösabit, så go så go (: )

Nu ska jag jalla jalla mig i bed.
Halo my darls ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaaha, jag dööör på bilden!

Du är bäst angie<3

2009-03-20 @ 22:02:18
Postat av: angelica

den är lika underbar som du bollen <333

2009-03-21 @ 02:42:49
URL: http://adidia.blogg.se/
Postat av: malgot

nähä du för jag kommer hinna före dig en gång till! tatuering om en vecka jööö woohooo

2009-03-26 @ 00:15:06
URL: http://malgot.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hahah I know, tjolla korven på det du ! ;D It sucks, borde ju vara jag :D

2009-03-26 @ 20:19:30
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0