2 Mars

Heey Huns
Hoppas ni haft en bra Måndag än så länge. Här har det vart kalas. Började med en ledig dag från skolan, skööönast (: Sen blev det en runda med min kära sis. Hem för lite bruch och sen kom min lilla Elsi (: Det blev bara massa latande i soffan och massa gos film :) DinnerDinner också !
Klart en mys dag på topp ♥
Dock blev jag lite bitter då min mobilut inte ännu hade trillat ner i postfacket. Så jag slog en pling till Tele2, vilka jag vid det här laget hatar rent ut sagt. Aldrig mer. Och självklart så hade den tagit slut på lagret och de vet inte när den kommer ? Ja men tackar för informationen, inte erat ansvar nejdå. Så in i, jaja nu vet de inte när den kommer återigen. Så jag lär ju få vänta och vänta och vänta, tills jag blir galen (: Whatever, den är värd en väntning iallafall :)


Nu är det bara 4 dagar kvar i skolan, innan jag har en veckas looooov. Eller har och har, prao kallas det. Tsss busigt nog så blir det en veckas slö hemma i soffan (: Och denna veckan har ju många höjdpunkter så den funkar helt klart.
G e  m i g   g e   m i g   g e   m i g   t o r s d a g   &   f r e d a g   N U   ; D

Neej nu är det bäst att runna, snart börjar dansen. Vilket vart stört längesen nu, så jag längtar nästan lite (: hihi !
Pussspåkinden ♥

Kommentarer
Postat av: Fridi

Gullegrisar=) Ska du ut på torsdag hjärtat? :)

2009-03-03 @ 16:45:40
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0