22 Mars

Herregud, snacka om att få chocken. Har suttit en stund och stirrat in i den inte så roliga dataskärmen, och vad gör det inte när jag tittar upp ? Snöstormar ? Asså detta är ju bara inte okej :( Vad ledsen i ögat jag blir, med tanke på att det vart strålande sålsken för sisådär 2 dagar sen. Inte okej, inte okej alls !

Jaja, back på buisness.
Tänkte dra helgen som har vandrat :

Fredagen:
Började med skolan som vanligt. Och alla vart på lika bra humör denna dagen som de resterande tidigare :) Helt lovely faktiskt.
Efter det blev det ett svettpass och vidare direkt till Jobban. Där blev det den vanliga dejten med mitt Malgonpäron. Väldans gos som alltid.
Efter en ca 40 minuters pratstund med M blev det rycket hem för en stressig fix. Sedan kom mitt lilla Bus :) Då blev det lite tagg hos moi, för vidare till Sis place. Lite tagg och sedan en massa utgång. Det vart ju inte dirket trängsel på vårat kära uteställe. Men vi hade kul ändå :) Efter kvällens höjdpunkter blev det Donken, för vidare vandring till Buset. Släppte av henne och begav mig hem ( lyssna noga alla nu, med bussen ;D ) Mhm det är stort steg för mig. Usch vad jag hatar bussar, not gos alls.
Sen blev det en nattsömn som heter mja duga.

Lördagen:
Började som alla andra !
Vidare till Jobban för en rent ut sagt helvetes dag. Då bröden tog slut 2 gånger på grund av folkmassan fick vi packa ihop oss en timma tidigare. Men tro inte att det vart hemgång för det ? Nej nej, me and M städade subban i näst inpå 2 timmar. Ja det lär ju aldrig ske igen, inte när jag är i farten iallafall.
Med tanke på dagen i bakhåll blev det en hemmakväll med mina underbara sis och morsi :) Inte helt fel det heller.

Och idag har jag inte gjort ett skvatt, böckerna som skulle pluggas i ligger fastlimmade på köksbänken.
Nej nu vill jag inte sitta här mera, blir ju depp på detta väder. Imon vill jag ha sol och stora plusgrader. Lycka till, till mig med andra ord ?
CiaoDarlos ♥

N e d r ä k n i n g   6   d a g a r   t i l l  
b y e b y e   J ö n k ö p i n g   : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha första gången ensam på bussen vännen? hoppas du inte åkte fel som med tåget till tranås ?! ;)

2009-03-23 @ 21:11:49
Postat av: angelica

haha nej så fel kan det nog inte gå 2 gånger hahaha ;D

2009-03-24 @ 09:35:15
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0