24 Mars

Heeejsan donnor och dannar
Här är inte mycket upp, bara massa tv gloande. Som alltid består tisdagar av den rätte för Rosing, följt av Desperata hemmafruar och inte minst Christine (: Helkväll på kanal 5 (:
Dock ligger ju mina käraste Mku bok och drar till sig mina inte allt för intresserade ögon ! Linda Rosing och hennes boys får de värda blickarna för tillfället !
Dagen har väl vart ganska jätte lam, inte hänt så himla möö. Hunnit med att fira lilla ElinPelin som fyllde pantis, hela 21 (: Blev en fika på Vasas, stammis.se, javisst. :) Himla gos med mina subbor som alltid. Blev då med en liten planering inför nästa saturday då det vankas Birthday patty. Vilket kommer följas av en utgång med min kära elliplingplutt, då den blev inställd på fredag!
På fredag blire antagligen en liten utgång med lilla Camheart ♥ HopeHopeHoope :)

Neej nu mina bollar började d.h wiiiiiie (:
Ha det bäst ♥

4 D a y s   t i l l   a v f ä r d . . .

Kommentarer
Postat av: malgot

hahaha gottig bild där ja! halli hallå!

2009-03-26 @ 00:09:08
URL: http://malgot.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hahha aaa den du ;D Den klår inte många ^^

2009-03-26 @ 20:20:08
URL: http://adidia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0