26 Mars

Hej på er bollbarn
Orkar inte skriva så mycket så det blir alltså så, kort coh gott :) Torsdag vart det, och en helt kalas sådan måste jag erkänna. Dagen började med sovis, och vidare till skolan för lite prov. Då next class vart inställd så blev det en snabb visit i skolan. Skönt, javisst :)
Efter school blev det staden med min kära Elsa. Fann mig en skinnjacka finally, hur awesome är inte det på en skala ? ;D En brun sådan på Hm fick det bli. I staden sprang vi på Ticcen och Tutti, därav bestämdes det en fika på Waynes. Och tro det eller ej, men där satt ju käraste Kiwi och Cam. Så det blev en hel join av Tete.are. Då de små tösabitarna dissade oss för supran satt vi kvar i vålsolen och smaskade. Inte helt fel, skulle dock inte blåsa, då hade det vart livet. . . .
Sen blev det ett byebye till mina girls, för att plocka upp 2 subbor. Det vart bara och ta mitt pick och pack och gå tillbaka till Waynes. Haha aa lite smått pinsamt vart det allt och komma tillbaka 10 minuter senare. Men vad gör man inte :) Då Malgoten försvann till jobban drog sig jag och sis hemmåt. Där hände det inte mycket innan mammi kom hem, då vart det dags för lite daglig shopping. Och äntligen är min balklänning inlämnad hos farbor skräddare, woho. Dock vart han kanske segast i stan, men spela kvitt säger jag :) Nu har jag ännu en sak att bocka. Detta ser riktigt ljust ut :)
Sen har dagen bara bestått av träning och gloende på tv.n. Imorgon vankas det högskolan på morgonen, följt av skolan och träning. Efter det är det pattypatty med töserna ♥ Alwaysandforever !

Och på lördag sticker jag, wiiie. Snacka om att längta mest i Jönköping för att få rusa ifån denna staden för några dagar :) 
Nu ska jag gosa ner mig i täcket och kolla massa massa massa på The Hills, som förövrigt är världens bästaste. The City kommer tätt, tätt, tätt inpå !
Wiiiie
PussssPusssPussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0