4 Mars

Hejsan Hallon (:

1 0 0 D A G A R
Mina kära vänner, det känns hur himla bäst som helst måtte jag säga (: Nu börjar tiden trilla in, och snart är det dags för den vita dressen och snyggaste mössan. Och idag är det övning för hela slanten, dags för sjungning i matsalen. 11:30 mina vänner så är det dags att skrika halsen av oss, see you there (:
Och imon fortsätter partajet, då blir det Centrum för hela godheten :) Nu känns det verkligen som det gosiga börjar ! Hihihihi
*

Imorgon väntas det även en övernattning med mina käraste Pling, känns som om det vart hundra år sedan. Så det ska bli himla gos :)

Dagens Planer:
- Skolan skolan skolan
- Träffa Buset, kolla på massa dans (: Wie längtar lite hihi.
- Hem till Malgot för en gosig kväll med henne, sis och Linda (:
- Home to my bed för att tagga morgon dagen ♥

Kul med att vi har varit här sedan 8 och våra datorer fortfarnade inte fungerar. Jaja, så här sitter vi och leker av oss. Great ? Bra ED bra jobbat :D

neej nu ska jag fortsätta med mitt trams, hihih !
Pussss sötbollar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0