8 Mars

Heejsan Gojjor (:
Söndag då igen. Känns som det alltid är söndag ? Weird.
Jaja, nyss hemkommen från en fika med min kära kiwi och cam ♥ Blev en tur till Georges i höstvädret. Massa mys och talki talki. Vet inte vad jag skulle göra utan alla mina tösabitar :)

Som sagt så vart det längesen ett inlägg, men allt får komma nu. Så det lär ta ett tag. Så ni får enyoja haha (:

T o r s d a g e n   d e n   5   M a r s :
Ja och inte vilken torsdag som helst utan den så kallade 100 dagars festen ( vilket egentligen är en myt då det vart bara 99 dagar haha ). Kvällen började iallafall hemma hos mig med mina vackra flickor. Ivana, Nicco, Elli, Camilla, Pervot och Johanna och jag då så klart trängde ihop oss på min lilla yta och spelade massa musik och hade allmänt gos :) Sedan blev det en lång walk till Centrum, aningen många stopp för både det ena och det andra ;D Väl framme så blev det världens bästaste kväll.
K v ä l l e n s   H ö j d p u n k t  :
Och på tal om saker så kan jag ju inte utelämna kvällens klantighet, ja alla som var där kunde nog inte undgå detta. Kommer ner ringlande för trappan, och klart som korvspa att lilla Elli med sina inte så korta ben tar väldans många steg, och jag kan väl inte riktigt säga att jag hänger med. Eller benen gör inte det iallafall, så där ligger jag på rygg och har trillat en massa trappsteg ner på smalbenen. HalliHalloIHallonBusken att jag fortfarande inte riktigt har någon känsel hahaha. Men jag bjuder på den ;D
Vet inte riktigt om det berodde på min otroliga bäll eller var det vart men bäst vart kvällen iallafall.
Massa dans, massa folk och massa bäst musik :) Tacktacktack alla mina pärlor ♥ Nu längtar jag redan tills nästa studentfest :D På natten, efter hundra års gång hem till moi blev det övernattning med min bästaste Elli. Himla gos :) Och hela 3 timmars sömn :)








F r e d a g e n   d e n   6   M a r s :
Dagen började i skolan, och mådde gjorde man som man förtjänade. Men har man historia prov så har man. Kan ju inte direkt säga att det gick galant, men ack det var verkligen värt det :D
Sen blev det en massa träning för vidare hem för att ha en date med mina Elsi. Blev lite matlagning, tagg och fix innan Nicoline trillade in :)
Efter det kom även pojkarna och det blev ytterligare tagg. Men allt från Våghals till GuitarHero :) Kul hade vi iallafall :) Sen vart ju tanken att det skulle vankas utgång, men det var inte jätte lockande om jag ska vara ärlig så en bra kväll slutar som alla andra på gyllene M.et ;D
Väldans bra kväll ♥













L ö r d a g e n   d e n   7   m a r s :
Dagen började med lite fix fix fix, b la ett minneskort till min nya love. Trivs som fisken med den, hihi så gos så ! Sen blev det jobban för hela slanten. Alltid kul med sis och malgot, då händer det saker. Och inte på tal om M.ets alla historier, ja in skulle bara veta (: ahah
Sen drog sig jag och sis hem till henne för en fixning (: Och vidare hem till Malgot för kräftskiva (: Med tanke på föregående dagarna så fanns väl inte direkt fest suget i kroppen. Så jag njöt mest av att sitta och skratta åt alla dessa galenskaper :)
( Bilder kommer )

Och nu, nu orkar jag inte mer. Tycker allt att min säng ser väldigt lockade ut. Skulle bara haft en liten gosis också. Får väl tänka över det hela medans min säng förblir tom :)
Pusss älskade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0