14 Mars

Heejsan Tokar (:
Hoppas allt är bra med er. Här är det segast i stan, kanske beror på de hela typ 3 timmars sömn från inatt. Gårdagen vart ganska jätte gos :)
Blev som planerat en händelserikkväll med min kära Ticc. Kvällen började med lite tagg, där Joel och Hampus tittade förbi en snabbis. Lite talki talki, innan pappi blandade de mest underliga drinkarna. Satte fart på systemet iallafall :) Sen blev det en galen tur bort till maxi för lite inhandling, även en påstött av Filip och Ramse. Mycket trevligt :)
Sen blev det tagget och vidare hem till CalleBanan. Där blev det mest tjöt och musik :) Massa gos iallafall. Då planerna om utgång inte blev som planerat blev det mest häng med alla people. Cirkus 3 timmar senare och massa kylning och donken och händelser senare vart vi tillbaka där vi startade hos Calle.
Blev kik på Armageddon, eller aa för mig iallafall. Då de andra 2 sömntuterna slaggade sönder sina liv så kollade jag förväntasfullt som ett barn på julafton :)
Vid halv 6 / 6 tiden så blev det en morgontur med Jlt hem till min gosiga sääääng (:
KalasKväll ♥



Dagens doing:
- Världens längsta sovmorgon, då min lilla Ticc inte ville vakna så som jag (:
- Frulle/Tv tittande/ Världens skumaste sms skick ( nööööt ? )
- Hemfärd för älsko
Later later at the day blev det en liten fika med Iwi, och en stan och A6 runda i förväntan om att finna en tygaffär. Men de ville ju inte som vi ville så det blev inget med det. Another time, another place.
Wellwell, sen blev det gittet hem för en familydinner med famå som huvudgäst. Mucho nice, och nu väntar jag på att sis kan komma så jag kan skjutsa bort henne till sitt pattypatty.
Sen blir det vidare hem till Sess för en liten Melodifestivalskväll. Sen får vi se vart planerna tar mig ?
Hihihih
Pussspåerbollar ♥ nu orkar jag inte skriva mer


J a g   f ö r s t å r   m i g   i n t e   p å   m i g   s j ä l v   i b l a n d .  
A a a a   g a a d   b l i r   g a l e n .  
 I   w a n t   t o ,   I   d o   I   d o   I   d o .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0