12 Maj

Hej hunnybunny's
Hoppas allt är kalas med er.
Nu blir det till att race skriva, har massa arbeten som ligger på hög och sover. Men snart är det över, och för er som inte har koll på det planet så är det exakt en månad idag (12-12) ;D
Idag blev utsprigningslåten inlämnad också, måste säga att jag och kiwan hade himla gos när vi kastade ihop den i söndags. Awesome helt rätt upp och ner, kommer bli himla gos den dagen (:

Annars så är det mest massa fix hela tiden nu tycker jag, små saker som ska hit och dit. Lite saker sådär som man kan boka av check listan (:
På tal om avbockningar så fick jag klart med en frisör idag, så nu är det klart till balen med (: Only shoes left hihiihi * Men det ska nog fixas det med (: Nu längtar jag nästan lite, eller mycket rättare sagt. 14 dagar bajby (:

Nej nu ska jag kolla klart på en av favoriterna Sex and the city sen ska jag slänga mig i bokhögen så allt är klart innan housewifes (:
Pusspåersålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0