15 Maj

Sorry dolls.
Har verkligen inte hunnit att skriva, så en comeback var kanske att ta i (: Men nu skriver jag ett kort inlägg. För om 20 min tar bilen oss bort till Ekobyn och en utflyckt med ohart.
Dagens planer består mest av skolan, träning, jobb, hem !!! Boring.se. Har inge planer inför ikväll, och det suger livet. Men men. Dagen är inte slut, den har ju knappt börjat.
Imorgon är det finally Spring :) Ojojoj, va kalas det kommer bli. Ska kolla massor på lilla Pervot, hon kommer vara grym, I can feel it (: Sedan bär det väl av utåt antar jag ? Ja vi får se, jag och sis :) På tal om inget så är jag ensam i helgen, så himla gos :) Päronen sticker till storstaden och gottar sig :) Men hey, inte mig något alls emot.
Hiihihihi *

Nej rackarns nu gick tiden för fort. Ohart väntar :)
Ciao ♥


Hahaha hej webcam, känns som man är 14 igen.
Oh livet sivet (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0