20 Maj

Hejsan pluttisar.
Nu börjar det verkligen kännas att studenten närmar sig, man kan inte tro det knappt. Idag är det Sandas bal, wie. Dock tycker jag lite synd om mina Sanda älsklingar, ingen tur med vädret alls ? Hoppas det blir bättre under dagen :) Det är en av dagens planer, mera har jag inte planerat. Mer än skolan då vill säga. Men den känns rätt, eftersom det är lite LOV. Eller man kanske ska säga lång helg. Tihihi *
Imorgon vankas det Studentfääst, eller troligtvis iallfall. Åtta glas denna gången.

Kanske ska dra helgens händelser lite fortis.
Fredagen den 15:
Dagen började med skolan som alltid, inget speciellt si sådär. Sedan vidare till träningen och vidare till jobban. Efter subban var det bara att springa hem för att fixa lite innan mitt bus kom :) Vi taggade och fixade lite innan vi drog oss bort till Amor. Där blev det vattenpipa för hela slanten. Vi fick även besök av några goa Tenv pojkar :) Där satt vi tills pipan var totally slut. Himla gos vart det iallafall. Sedan begav vi oss till det ökända Centrum, jaaah ? Men vi hade det bäst trots omständigheterna haahah. Go och glad kexchoklad. Efter lite väl mycket dansande och springade och bråkande med snuskgubben blev det en hemkörning till bästaste sängen :)
<3 <3 <3 <3 <3

Lördagen den 16:
Ja morgonen började med en alldeles för tidig uppstigning då jobban väntade. Dagen vart väldigt lugn, hur gos som helst enligt moi. Fick lite besök av Cam och Kiwi, himla bra det där :) Efter en tråkig dag på subban blev det att stressa återigen hem. Slängde i mig lite mat och sedan blev det fix och trix. Spring stod nämligen på schemat :) Jag och sis drog oss bort till bron för att möta upp lilla buset och co :) Det där gjorde dem bra måste jag säga. Dock vart det lite kallt men annars hur bra som helst verkligen. Och lilla Pervot var bäst måste jag säga, hihihi * Sedan var planen utgång, men jag tyckte det lät bättre att ta oss upp till Repo för en liten hemmafäst. Dock hade vi missat festen, men vi kom lagom till fyllematen haha :) Ja det var himla gos det med faktiskt. Tog ju oss bara si sådär 30 minuter att hitta dit, och ändå har jag vart där några gånger innan, oops :) Efter en massa skrattande vid matbordet blev klockan närmare 3 och bilen längtade hem. Innan dess blev det ett avsläpp på ekhagen ? Ja ursäkta, men geografin är inte där den ska hahah :) Sedan vidare hem till sängen, för lite movie :)

Söndagen den 17:
Besök hos måmmå var det enda som gjordes denna dagen, lite pluggande hann jag även med !!!! TRÅK.


Bilder




( Lazee wie :) )

( Favvo Pervot in action ♥ )


Kommentarer
Postat av: bamseramse

var det verkligen lazee? eller en random rappare? :O

2009-05-21 @ 11:49:19
Postat av: angelica

hahah det va faktiskt han hahaha ;D på redigt :D

2009-05-21 @ 15:26:51
URL: http://adidia.blogg.se/
Postat av: bamseramse

oväntat :D, trodde det var någon wannabe först

2009-05-22 @ 23:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0