28 Maj

Heejsan smultron.
Hoj oj, jag det var verkligen inte igår jag la in ett inlägg. Ni får excusa me, men det har vart mycket så att säga :) ska lägga in massor med gos bilder här, baler och lite sånt :)
Fy va jag är GLAD, idag skrevs det sista provet på hela gymnasiet. Inget mer asså, helt sinnes. Sista arbetet lämnas in imon. Dagen imon är ju ganska go, består av EN historia lektion där böckerna ska in. Tjoho. Sedan blir det att städa ut mitt skåp, för det är dags för utflytt :) Sedan är det planerat en fika med mina sötnötar <3 Innan det är dags för dagen som jag har sytit för i hundra veckor. JÖNKÖPINGS MARKNAD står på schemat, och jobbar man på subban innebär detta avrättning. Men sen kommer lördagen och då är det dags för RIX FM festivalen :) Oooooh så myspys hihihi *
Happy Happy så att säga ♥

Balen i tisdags var för övrigt hur mys som helst, synd bara att det haglade. Men det var bara och fälla upp paraflaxet och ta skydd :) Sedan bjöds det på god mat, smaskens....Och det som skulle ha blivit en vals, slutade med häng utanför toaletten i väntan på Calle. Blev också lite komedi och live framträdande, tummen upp på det (Y) Sedan bar det av hem till Calle för lite förtagg innan Sliver. Då alla trökiga bäckadalare inte var på samma humör som oss, var skalan inte den största så att säga ! Men vad gjorde det, bara slänga på sig dansskorna och börja :) Sedan blev det en lång hemgång till sängen.



Moi och Calle (:
( Bild lånad från nevnarien)

Nu ska jag sätta mig i sängen och verkligen inte göra NÅGOT.
Wie fatta känslan, jag dör av underbarhet hihihi (:
Pusss på er söton ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0