29 Maj

Hejsan älskon.
Hoppas allt är bra med er ? Här är det lite tröttert men annars kalas. Hade ju förväntat mig en sjuk dag på subban. Men folket var inte sugna, tackar vi för, så istället hade jag och supertrion en himla massa gos för oss. Dagen blev en av de bästa på länge, knas knas. När jag sedan cyklade hem såg jag lite avundsjukt på alla som vart ute på stan och levde livet. Jag är ju verkligen inte den som är den, men kroppen orkar helt enkelt inte när jobban återigen kallar imon klockan 10. Så tråk som bara den blir den en hemmakväll i mjukis och film. Men imorgon blir det andra puckar, då blir det patty patty. Här skas det röja sönder staden, hihihih (: Blir en helkväll med min kiwiboll. Smhi säger ju att det blir högsomamr värme, sol och stek och 25 grader i luften. Det tackar vi för (: Nu längtar jag sönder, oooh så mys det kommer bli. RixFm tar ju med sig massa lovely stars förhoppningsvis, så det kan ju nästan inte bli dåligt.

Bra med lite hemma tid ikväll dock, eftersom jag bara var tvungen att finna mig en ny mobil. Så det blev en check på 3.s hemsida. Eftersom min gamla favorit var min förra Nokia, blir det även en sådan igen. Då min LG pinkis var en total besvikelse så kommer förhoppningsvis den nya redan på söndag då det blir ett stop på A6 innan morsdag firandet hos Måmmi ♥
En sak till som jag har kommit på idag, ja jag har haft för mycket tänke tid, är att nu efter balen är det dags att bli blondi igen. Det passar ju min hjärnkapasitet så himla mycket bättre, behöver jag ju inte förklara för alla varför inte alla hästar står i stallet så att säga :) Så det är bara att ta fram det härliga blekmedlet igen och börjar fräta sönder hårbotten :) oooooh ljuva ord hihihihi. Så by summer är jag återigen blond, eller iallafall blondare :) Im coming back..
 igen

Naaae, nu ska jag nog joina tanterna och gubbarna som ligger och drömmer sött. En movie på det :)
Pusspussss ♥

Min framtida älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0