Broken

Jag bara undrar, kan verkligen inte förstå. Jag bara saknar och allt känns meninglöst. Ingenting känns kul, allting bara snurrar. Jag vill inte vara utan men ändå går det inte tillsammans. Kan ingen bara förklara för mig, eller bara sätta stopp. Jag börjar bli trött på känslan, den får mig himla förvirrad och jag vill inte mer. Jag vet vad jag känner jag måste bara få ett klartecken. Att allting kommer att lösa sig ? Men ingen kommer någonsin att säga det, för det kommer aldrig att lösa sig. Hur länge ska man känna sig såhär tom. Det är ju nu man ska känna sig lycklig och längta. Men det är bara en sak som jag längtar efter och det stör mig. Jag vill bara att allt ska vara bra och att allt ska vara amazing.

I m i s s  y o u  l i k e  c r a z y .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0