No such thing

Jag är aning en trött på allt nu asså. Nu vill jag bara att allt ska vara över. Bästa som kunde hände nu vore om man bara kunde få försvinna härifrån, från denna stad och dessa människor. Blä......
Nu ska det ju vara som roligast, men nope. Jaja, nu ska jag dränka mig i min histora bok. Prov imon och böckerna ligger på samma ställe som de gjort för länge nu.
Bättre inlägg kommer imorgon, då humöret kanske är lite bättre.
Ciao ♥


                                                                 
                                                    



I don't belivie in a thing called love.                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0