Who's back ?

Hejsan smulor.
Nu har det gått för lång tid utan min blogg, saknar det nästan lite. Har hänt så himla mycket knas nu på sistonde så det var bara dags att börja nu igen (:
Vet inte riktigt hur länge jag kunde hålla fingrarna borta, typ 1 vecka ? Hahaha. Jaja, what ever. Jag är tillbaka och fegare än någonsin är jag med. Tanken med idag var att jag och Kiwan skulle boka tatuerings tid, 50/50 gick det ju med det. Sötan fick sig en tid bokad, snart också, men lilla jag och min härliga fobi fick sätta oss i bilen lika fega som tidigare. Men jag ska banne mig fixa det här nu, ska bara bestämma mig exakt innan jag gör nått. För det blir ju inte kalas om man ångrar sig så att säga.
Den enda nyttan som ska göras idag är att jag ska springa bort till tandisen om sisådär 10 min. Nästa ställe jag hatar. Allt på samma dag, inte bra för hjärtat det här asså haha.

Annars hade det ju som sagt hänt ganska mycket de senaste dagarna. Förra veckan bestod väl mest av fest, fest, fest, med ivana, ivana, ivana :) Och glad är väl jag för det ! För vilka super duper dagar vi hade. Förre helgen var verkligen livets helg. Den började ju livat med studentfest på torsdagen, tror det vart den 30 ?, aaa, den sög ju iallafall. Vi hade himla gos borta på piren innan vi drog oss bort till sliver iallafall. Inne på sliver så blev väl kvällens höjdpunkt när Iwankaplanka svimmade rakt upp och ner på dansgolvet. Vart bara och gräppa och bära (: Ja det var nog det som hände ? Usch för den studentfesten, där blir det ett stort streck.
På fredagen började vi med lite chilé dilé hos Tim borta på bäckalyckan. Satt i sommarsolen och stekte. Sedan blev det lite mat på max och lite häng på familjen fritz baksida. Vidare hem för att fxa lite innan bussen tog oss upp till rosenlund för att hälsa på Kirre. Blev en snabbvisit innan Joakimis kom och hämtade oss. Vidare bort till Johan för lite party. Massa massa gos folk faktiskt. Men anyway så bestämde vi oss för att åka vidare till gamla e4.an för lite race. Gasgasgas, vad kan man mer säga (: Gosknaskalas :) Att vissa folk ska få förstöra dock, det är ju synd. Men men, inget förlåtet inget glömt så att säga. Sedan blev det hem för bedtime.
Lördagen började som vanligt med jobban, vidare hem till sis för att fixa mig till kvällen. Piren och utgång stod på schemat. Massa presenter ( av mina favoriter) senare blev det en tripp till Elite för en viss liten Malgotis hade tagit fel jobbnycklar. Så det blev att ränna lite fram och tillbaka (: Men alltid händer det ju nått, man ska ju inte klaga på brist iallafall. Vidare till PirriPirren för massa god mat och sånt. Sedan blev det tagg återigen hemma hos sis (: Kalas som bara den i våra små låder begav vi oss till Sliver, nya livet så att säga. Kvällens höjdpunkter, dem var i mängder. Har dock glömt bort hälften men något i form med: - vaktragg, snus. fulla gubbar, andras drinkar, gaffelstöld, pojkallärt ♥ Ja herregud, väldens bästa födelsedagsfirande iallafall, så mycket kan jag säga :)
Det hela resutlerade i 39 graders feber i snart 1 vecka nu, men totalt värt det * Dock har jag aldrig mått så här dåligt som jag gjort de senaste dagarna men vad vore annars livet ? :)



( Gammal mongobild, då jag har inte har fått helgensbilder av sis )

Hoj oj, nu blev klockan alldeles för mycket. Tandäckel väntar.
PusssPussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0